Det ska vara enkelt att ta betalt

Vi har ett stort utbud av betalningslösningar som vi skräddarsyr för att passa er verksamhet.

Anpassade betalningslösningar

Vi tar fram lösningar för alla behov. Ni kan vara en mindre organisation eller en större butikskedja. Vi hjälper er att hitta den lösning som ger er mest nytta och passar er typ av försäljning bäst. Vi erbjuder allt från enklare kassaregister till större kassasystem med integrerade tilläggstjänster.

Urval av tjänster som vi erbjuder

Integrerad webshop
Kassaregister
Kassasystem
Mobila kortterminaler
Stationära kortterminaler
Övriga hård- och mjukvarulösningar

Ett modernt kassasystem ökade effektiviteten hos Gullkragen

Referens Gullkragen

 
Bageriet Gullkragen i Borås sa hejdå till den gamla kassaapparaten och lät Leveriq ta fram en modern lösning som både är enklare och som sparar bageriet tid. 500 produkter delades in i kategorier, fakturorna hanteras numera digitalt och dessutom har Gullkragen stenkoll på all försäljning.

Varför vände ni er till Leveriq?

Det är framför allt för att vi är väldigt nöjda med deras service. Våra gamla skrivare och kassaapparater hade vi köpt från dem. När det har varit problem med kassan har jag alltid fått hjälp direkt på telefon – har det inte löst sig så har en tekniker satt sig i bilen och fått ordning på problemet direkt. Att allt fungerar är en förutsättning för att vår verksamhet ska göra det samma. Kassaapparaterna hade många år på nacken så när vi bestämde oss för att byta ut dem var det naturligt att vända sig till Leveriq.

”Att allt fungerar är en förutsättning för att vår verksamhet ska göra det samma.”

Vad hände efter att ni kontaktat Leveriq?

Vi bokade in ett möte där vi i princip bara behövde säga vilka behov vi hade och skicka över en produktlista. Sedan satte Leveriq ihop en demo med alla våra produkter inlagda i kategorier, till exempel bröd- och tårtkategorier. De hade verkligen gått in helhjärtat i att förstå vår verksamhet. Vilket blev tydligt när de presenterade en enkel lösning som effektiviserar vår vardag.

Ett modernt kassasystem installerades, vad är skillnaden mot tidigare?

Ha ha, det gamla systemet var från medeltiden. Nej skämt åsido, men det finns otroligt många fördelar med det nya. Nu måste man exempelvis inte kunna alla 500 produkter utantill. Istället finns allt inlagt och uppstrukturerat på ett tydligt sätt – vilket gör att vår personal känner sig tryggare. Men sedan kan vi också se statistik på det vi säljer, något som är guld värt när vi exempelvis planerar för högtider. Den nya lösningen gör också att vi kan hantera fakturor genom kassan. Till skillnad från tidigare då vi skrev alla fakturor för hand.

Vad är det bästa med förändringen?

Det bästa var nog att de var med oss genom hela processen. Från paketering till installation. Vi kunde känna oss trygga just för att de utbildade de oss i hur systemet fungerade och finns alltid tillgängliga om vi stöter på problem. Men förändringen gör också att vi sparar en jäkla massa tid nu när vi slipper skriva fakturor för hand. Det är min farfar som hanterar alla fakturor. Tidigare la han 24 timmar på att skriva fakturor och skicka till kunder, nu behöver han bara lägga ner hälften av den tiden.

Kontakta oss så hjälper vi er

Mikael Bergman

Försäljning

mikael@leveriq.se

033-20 48 68

Roger Karlsson

Servicetekniker kassa

roger@leveriq.se

033-20 48 60